Telefonisch klantcontact - e-learningshop.nl

Opleiding telefonisch klantcontact - e-learningshop.nl

Ga naar de inhoud
Telefonisch klantcontact
Omschrijving

De wijze waarop het telefonisch contact met je klant verloopt, bepaalt grotendeels het beeld van een organisatie. Veelal is dit een belangrijk visitekaartje. Wil je weten en leren hoe je professioneel en vriendelijk een telefoongesprek voert met je klanten? Hoe je structuur en duidelijkheid in je telefoongesprek aanbrengt? En hoe je effectief kunt omgaan met klachten en lastige klanten? Dan is de Leerlijn: Telefonisch Klantcontact uitermate geschikt voor jou. De training is erop gericht om telefoongesprekken professioneel en klantgericht af te handelen. Je brengt je klanttevredenheid naar een hoger niveau.
Doelgroep

De training is gericht op iedereen die in zijn of haar werk telefoongesprekken voert met interne en/of externe klanten.
Opzet leerlijn

De leerlijn Telefonisch Klantcontact op samengesteld op basis van de volgende, onderliggende modules:
  • Communiceren via de telefoon
  • Verkoop & Communicatie
  • Vraag en luistertechniek
  • Overtuigen en bezwaren weerleggen
  • Afsluiten en de Relatiefase
Klik op de bovenstaande links om de volledige omschrijvingen, resultaten en opleidingsprogramma’s van de onderliggende modules te zien.
Resultaat

De algemene resultaten zijn:
  • Je leert de regels van zakelijk en klantgericht telefoneren
  • Je leert op professionele en aangename wijze een telefoongesprek te voeren
  • Je weet wat klanten verwachten van een zakelijk telefoongesprek
  • Je verbetert je klantgerichtheid en klanttevredenheid
  • Je leert effectieve vraag- en luistertechnieken
Programma

    • Verwachtingen van de klant in relatie tot de telefoonbehandeling
    • Vergroten van de klanttevredenheid
    • Basistelefoonregels en -etiquette
    • Verbale versus non-verbale communicatie
    • Structuur in je telefoongesprek
    • Effectieve vraag- en luistertechnieken
    • Klantgerichtheid als attitude
    • Omgaan met verschillende typen klanten
    • Omgaan met weerstand en klachten
    • Je valkuilen aan de telefoon
    • Rollenspellen en oefeningen
    • Praktijksituaties en -voorbeelden
    • Persoonlijk actieplan
                            Totale studiebelasting

                            400 minuten
                            Online toegang

                            12 maanden
                            van € 625,00

                            voor € 395,00 (excl. BTW)
                            Toevoegen
                            e-learningshop.nl
                            SINTENO
                            Ketelweg 53
                            3356 LD  Papendrecht
                            www.sinteno.nl
                            info@sinteno.nl
                            +31 73 82 00 322
                            KvK: 70122016
                            IBAN: NL39 INGB 0007 9777 62

                            Terug naar de inhoud