Opleiding telefonische acquisitie - e-learningshop.nl

Opleiding telefonische acquisitie - e-learningshop.nl

Ga naar de inhoud
Telefonische acquisitie
Omschrijving

Het voeren van telefonische acquisitiegesprekken roept bij de meeste mensen terughoudendheid of zelfs angst op. Hoe voorkom je bijvoorbeeld te grote terughoudendheid in het acquisitiegesprek? Hoe zorg je ervoor de juiste mensen te spreken? Hoe kun je de tegenwerpingen van de klant omzetten in argumenten die pleiten voor jouw product? En hoe hou je de controle over het gesprek zonder je klanten een naar gevoel te bezorgen?
 
 
Met de Leerlijn: Telefonische acquisitie kan deze terughoudendheid al snel worden omgezet in enthousiasme. Je krijgt inzicht in je eigen stijl van acquisitie en daarnaast leer je hoe je deze stijl kunt optimaliseren. Je zult merken dat gesprekken voeren gewoonweg leuk zal zijn! Zo zal je allereerst leren om je product en organisatie goed onder woorden te brengen en wat de voordelen van jouw dienst of product voor de klant zijn.
 
 
Zodra je goed weet te verwoorden wat je te bieden hebt, kun je inspelen op de specifieke behoeften van de klant. Het opstellen van een belscript is hierbij een efficiënt hulpmiddel, zodat je tijdens de acquisitie altijd een leidraad hebt.
Doelgroep

De Leerlijn: Telefonische acquisitie is interessant voor iedereen die werkzaam is in een commerciële functie en zijn of haar kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop en/of acquisitie wil verbeteren.
Opzet leerlijn

De Leerlijn: Telefonische acquisitie is samengesteld op basis van de volgende, onderliggende modules:
Klik op de bovenstaande links om de volledige omschrijvingen, resultaten en opleidingsprogramma’s van de onderliggende modules te zien.
Resultaat

  • De algemene resultaten zijn:
  • Je bent je bewust van jouw rol in de opbouw van een gesprek
  • Je leert hoe je openingen in het gesprek kunt creëren
  • Je leert hoe je het gesprek kunt sturen
  • Je leert de juiste vragen op het juiste moment te stellen
  • Je leert op het juiste moment te luisteren en hetgeen je gehoord hebt te herhalen
  • Je kunt omgaan met bezwaren, klachten en lastige situaties
  • Je brengt je verbale kwaliteiten naar een hoger plan
  • Je weet hoe jeeen telefoongesprek positief kunt afronden
  • Je leert hoe je actieplannen definieert
Programma

  • Telefoonetiquette; informeren en adviseren
  • Klantvriendelijk telefoneren
  • Het ontwikkelen en hanteren van belscripts
  • Luisteren en vragen stellen
  • Stemgebruik
  • Het maken van afspraken
  • Omgaan met telefonische klachten
  • Omgaan met lastige klanten en verbale agressie
  • Verkooptechnieken
  • Koopmotieven en koopsignalen
  • Commerciële gespreksvoering
  • Afsluittechnieken en maken van een actieplan
Totale studiebelasting

844 minuten
Online toegang

12 maanden
van € 1.125,00

voor € 495,00 (excl. BTW)
Toevoegen
e-learningshop.nl
SINTENO
Ketelweg 53
3356 LD  Papendrecht
www.sinteno.nl
info@sinteno.nl
+31 73 82 00 322
KvK: 70122016
IBAN: NL39 INGB 0007 9777 62

Terug naar de inhoud